vrijdag 9 maart 2007

We gaan nog niet naar huis

hellow iedereen,

Heb toch wel een pittig weekje achter de rug. Ik dacht dat ik zeeën van tijd ging hebben om al mijn artikels te schrijven, maar dat viel me toch wel een beetje tegen. Het is echt niet gemakkelijk om uit meer dan een half uur interview maar twee pagina's te schrijven. Kill your darlings zeggen ze altijd, wel darling, het is toch niet gemakkelijk. Op de duur heb je alles zo blauw gelezen dat je (allé zo ervaar ik het toch) niet meer objectief kan zijn. Gelukkig krijg ik veel feedback van mijn collega's. Ik meet mij de TeVe-bladstijl meer en meer aan. (ik hoop dat de rest van de redactie daar ook zo over denkt natuurlijk)
Hoofdredacteur was er een dagje niet, heb dus die dag dus wat werk van hem overgenomen, de filmpjes. Want woensdag = filmdag bij ons op de redactie. Ik had wel een beetje de pech dat er niet zo veel fameus tussen zat. Zat uiteindelijk op te zoeken over films van 1987, zo triestig was het op bepaalde avonden. Maar ja, niet getreurd, al de kadertjes zijn gevuld geraakt en ik heb weinig gehoord over last-minute filmwijzigingen, dus mijn kadertjes staan in het nieuwe nummer.
Heb alweer een paar toffe dingetjes te doen volgende week. Ik mag er drie dagen van onder muizen. Dinsdag interview op de vrt, woensdag persconferentie bij vt4 en donderdag persconferentie in Planckendael, wel van vrt uit. Vind het niet erg om op verplaatsing te gaan, begin de weg ondertussen al te kennen en de poolwagentjes zijn gereserveerd. Nu nog diep nadenken over interessante vragen en invalshoeken en ik dat komt weeral in de sjakos. Kijk er al naar uit!

Voor iedereen nog een tof weekend, rust goed uit en vlieg er de komenden weken nog maar eens in!

Greetz

Sofie -x-

Geen opmerkingen: