zaterdag 10 maart 2007

Lights, camera, Productie

Vrijdag mocht ik voor het eerst mee op productie. Het was een fotoshoot met een ongelooflijk mooi en lang (1m82) model, een excellent visagist, een babbelzieke styliste, en een knappe fotograaf. Het resultaat is te bewonderen in de Glam*it van mei, en believe me: het is de moeite. Ik vond het helemaal geweldig om eens een modeproductie van dichtbij mee te maken. Het model werkte ook al voor verschillende internationale modemagazines waaronder Vogue, en kwam al oog in oog te staan met Anna Wintour. De visagist reist de hele wereld rond om topmodellen er nog beter te doen uitzien, en de stylist kent iedereen die iemand is in het modewereldje. Glam*it werkt dus niet zomaar met de eerste de beste mensen. En daar zat ik dan tussen, een beetje stil, maar supergelukkig dat ik erbij mocht zijn. Ik ben die dag zelf niet erg productief geweest, maar ik vond het een leuke ervaring.
Ik voel me ondertussen steeds meer op mijn gemak bij de andere redactieleden. Allemaal heel verschillende vrouwen, maar stuk voor stuk de moeite waard. Ik ben blij dat ik nog drie weken bij hen mag zitten.
Voor volgende week staat er nog niet veel op mijn agenda: woensdag evaluatiemoment met Mie, mijn stagebegeleidster en donderdag staat volledig in teken van de Comeva & Fortis Startersaward. Dan trekken Kirsten (als fotograaf van dienst) en ik (internetreporter van dienst) voor een dagje naar Brussel, een uitgebreid verslag zal later te lezen zijn op de site van Sanoma. Verder hoop ik nog enkele leuke opdrachtjes te krijgen, want ik heb al mijn lopende projecten tot een - hopelijk - goed einde gebracht.

Geniet er allemaal nog van, zolang het nog duurt!

Liefs, Joni

Geen opmerkingen: