vrijdag 9 maart 2007

Two Weeks Notice ( maar dat is ook een film! ;o) )

Twee weken dus... Dat zijn zelfs geen veertien dagen meer! Als werkende mens moet je namelijk in werkweken denken (dat vergeet ik soms) ... Wat dat betekent? Dat ik me nog maar tien dagen lid van de redactie van Feeling mag noemen, betekent dat! Ik zit in een race tegen de tijd. Wie zich aan het einde van de marathon de winnaar mag noemen, kan ik je nu al op een blaadje geven. Zucht. Het idee dat ik binnekort weer naar school moet vind ik niet meteen het meest aanlokkelijke. Genieten van de tijd die me hier nog rest is het enige wat ik kan doen. Deze week deed ik mijn eerste telefonisch interview. Ik sprak met een criminologe van de VUB over zinloos geweld. Het zal nog in het aprilnummer verschijnen. De rest van de week heb ik gewerkt aan de producties die in het meinummer zullen verschijnen. Eén is er nu zo goed als af. Bij de andere ben ik halfweg. Volgende week donderdag ga ik samen met Joni naar Brussel voor de Startersaward. Ik zal foto's nemen van het evenement. Iets om naar uit te kijken! En vrijdag komt mevrouw Van De Venne op bezoek. Spannend! Wie van jullie heeft er al bezoek gekregen? Ja, het belooft weer een leuke week te worden! Fijn weekend iedereen, herbron jezelf, keer maandag weer met bergen inspiratie!

Kirsten ***

Geen opmerkingen: