maandag 19 maart 2007

two weeks notice

Hey stagelopers,

het lijkt erop dat iedereen met pijn in het hart aan de laatste week stage is begonnen. Word maar al jaloers want ik heb nog twee weken te gaan!
Vandaag heb ik voor het eerst mijn naam zwart op wit gedrukt gezien in een echte publicatie. Zalig! Het zijn echt drie mooie producties geworden. VVI is op bezoek geweest voor een evaluatie. Het minste wat ik daar over kan zeggen is dat ze aangenaam verrast was.
Vorige week heb ik niets gepost. Vandaar een kort overzicht van de hoofdpunten: week 7 was een drukke, en leerrijke week. Maandag heb ik de hele dag nieuwe onderwerpen gezocht, en veel geresearcht.
Woensdag mocht ik naar een persconferentie waar de enige echte Dita Von Teese een cheque kwam overhandigen aan het Tropisch Instituut in Antwerpen. Ze is ongelooflijk mooi. De eerste echte celebrity die ik in levende lijve heb mogen ontmoeten. Nice!
Donderdag heb ik in Brussel doorgebracht voor de eerste voorronde van de Startersaward. Ik moest de kandidaten interviewen, foto's maken en een internet-verslagje schrijven. Een boeiende dag was dat.
Voor deze week is er niets speciaals gepland. Het wordt een weekje rustig vertoeven op onze kleine redactie. En volgende week mag ik bij wijze van afsluiter gaan shoppen Brussel waar H&M een tweede lijn opent: COS (Collection of Style).

Iedereen een leuke laatste week gewenst!

Liefs, Joni.

Geen opmerkingen: