maandag 19 maart 2007

Countdown

Hey peepz! (hoor, euhm lees, mij hip zijn)

Het is een beetje uitbollen op de DMM-redactie (maar gelukkig was er vandaag lekkere chocolade, dankzij Chocolaté). Langzaamaan begint het afscheid naderbij te kruipen, vooral het afscheid van stagiaire 2, Fem, zal mij pijnlijk vallen aangezien ik haar hoogst waarschijnlijk nooit meer zal zien.

Morgen doet VVI onze redactie aan, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet zenuwachtig ben. Rudy lijkt zeer tevreden te zijn met mij, maar hoe tevreden? Ik heb al bergen werk verzet, maar is dat genoeg? Sowieso, ongeacht de uitkomst, ben ik trots op wat ik heb gepresteerd. Vier covers op acht weken, da's ni nix.

Na het bezoekje spring ik achter het stuur richting Leuven voor mijn, zoveel is bijna 100% zeker, allerlaatste grote opdracht. *zucht* 'k Vind dat Rudy mij een job moet aanbieden. *zucht*

Greetz (weer dat hippe toontje, seg), Deesie.

Geen opmerkingen: