maandag 19 maart 2007

Einde stage, Wenen?

Halloooo,

Hier weer nieuws uit het Travel-kamp! We zijn heel rustig uitgebold vorige week, maar deze week is alvast heftig begonnen!!!
We zijn ondertussen officieel een jaartje ouder geworden en dat ging gepaard met de nodige festiviteiten in het weekend en ook vandaag op de redactie. Wat een schatjes zijn het toch allemaal!!! Naast de kussen en traktaties allerhande, werd er natuurlijk ook gewerkt. Uitbollen die laatste dagen? Geen denken aan!!! Mijn taak: dossier Master Toerisme (in samenwerking met 5 hogescholen, waaronder Plantijn), Tunesië, Italië, Scandinavië en Riviercruises!!! En jawel, tegen vrijdag half 4 als het effe kan!!! Jippie, er wordt druk op de ketel gezet. En onder stress presteer ik nog beter, dus laat maar komen die handel!!!
Maar ik heb een leuk vooruitzicht! Volgende maandag en dinsdag ben ik op persreis naar Wenen. Luchtvaartmaatschappij Sky Europe heeft als nieuwe bestemming Wenen en dat wordt gevierd! En wie viert mee? Moi!!! 2 dagen sightseeing, concert van Beethoven, diner, ... Ja, dat klinkt niet slecht!
A ja, en wat hebben we nog geleerd? Geloof niet altijd de kranten!!! (mijn excuses beste vrienden van de dagbladen) Maar vandaag hebben ze toch geblunderd hoor. Blijkbaar worden persberichten niet deftig gecontroleerd! TUI fuseert met First Choice Holidays en de TUI-groep meldt in haar persbericht de miljoenen euro's winst van het afgelopen jaar. FOUT! TUI zit zwaar in de rode cijfers, maar selecteerde enkel de positieve cijfers uit België. Gelukkig kunnen mijn kritische collega's 2 en 2 bij elkaar optellen en concluderen dat er een haar in de boter zit! TUI ontmanteld door Travel Magazine! Mooi!!!
Enfin, deze laatste week wordt flink doorwerken. Het gaat zo vrijdag zijn. Wat ga ik iedereen missen! Het is voorbij gevlogen! Maar niet getreurd, wie weet hoeveel persreizen er nog volgen!
Eindig in schoonheid iedereen en geniet ervan!

Dikke kussen,

Annelore

Geen opmerkingen: