dinsdag 20 maart 2007

Weersta ik aan de temptation?

hellow iedereen,

ik hoef ook nog geen afscheid te nemen, voor mij eindigt het hier niet op vrijdag. Ik blijf ook nog een weekje langer, supertof. Heb het hier best naar mijn zin en elke kans die ik krijg om nog wat meer ervaring op te doen en teksten te schrijven zal ik zeker met beide handen grijpen. Blijf het werk wel tof vinden en zou het nog jaaaaaaaren willen doen.

Vorige week was druk maar tof. Dinsdag naar de vrt, interview met mensen van de klantendienst, je schrikt er echt van wat de mensen allemaal durven mailen. Er lopen toch maar rare mensen op deze aardbol rond, werkelijk waar.

Woensdag was ik helemaal klaar om de ware temptation aan te gaan. Supertoffe persconferentie bij vt4, eerste aflevering van temptation island, darkest secrets te zien gekregen en uitgebreid de kans om de Vlaamse vrijgezellen te interviewen. Ik heb mij vooral op de mannen toegespitst. Wat je ook te zien mag krijgen op tv, ik moet eerlijk zeggen dat het in real-life echt wel toffe gasten zijn. Vriendelijk, sympathiek en een vlotte babbel. Ben benieuwd of het tv-beeld overeen gaat komen met het beeld dat ik er nu van heb. De koppels waren niet aanwezig dus die heb ik niet aan een kruisverhoor kunnen onderwerpen, jammer, had nochtans een paar pittige vragen klaar. Leuk detail: er stond champagne en aardbeien met slagroom op het menu bij vt4, mmmmm zalig, heb mezelf nog getrakteerd op een tweede portie.

Donderdag iets helemaal anders; Het leven zoals het is: Planckendael. Ook een aflevering kijken, iets eten en een praatje slaan met de supervriendelijke verzorgers. Gewone mensen die superenthousiast vertellen over 'hun dieren'. Heb drie pagina's gekregen voor onze dierenvrienden en met de nodige foto's zal het er zeker mooi uitzien, nu nog mijn best doen om het ook mooi om lezen te maken natuurlijk.

Deze week het coverartikel beet: Miss Vlaanderen Vakantieland Saartje Vandendriessche. Blijf nog steeds trots op 'mijn artikels', zo moet dat hé.

Ook op de kidssite spetteren mijn eigen schrijfsels me tegemoet. Toffe afwisseling om voor de allerkleinsten te schrijven, je moet wel heel ludiek uit de hoek komen. Moet een beetje oppassen dat ik die kinderstijl niet in mijn temptation island artikel ga toepassen want het zou absoluut geen zicht zijn.

Doe dat nog goed en amuseer jullie op de persreisjes en dergelijke

Sofie

Geen opmerkingen: