zaterdag 17 maart 2007

Dagen zonder lief en de shoppingspecial

Dag journalistjes,

De laatste week is in aantocht, want - hoe graag ik ook zou willen - onmiddelijk na
mij komt er al een nieuwe stagair. Christof, die volgens een collega tijdens de eerste week Sabrina zal genoemd worden.
Maar goed, even over afgelopen week: Mijn rubriek Ziezone is in de Zone02 verschenen!
Ik heb enkele tekstjes voor de filmagenda geschreven (over 20 Centimétros en Supernatural.)Deze week viel er iemand een tijdje buiten strijd. Oorzaak: ziek van de stress. Niet zo fraai.Vrijdag was onze redactiecoördinatrice Nancy jarig. Reden genoeg om de paaseitjes, chips en champagne boven te halen.
Morgenavond staat er nog een avant-première van de film Dagen Zonder lief op het programma. We kregen een hele zaal ter beschikking en de helft van de plaatsen wordt verloot onder de lezers.
Volgende week staat er een dagje shopping op mijn programma. De leukste winkeltjes in Brussel uitzoeken voor onze shoppingspecial, met de uitbaters praten en dan naar
de redactie om alles uit te typen. Ik kijk er al naar uit! Ook een interview met Tom Windey over de reorganisatie van vorig jaar. En op mijn laatste dag natuurlijk een
feestje bouwen.
nog veel succes
xxx

Geen opmerkingen: