vrijdag 2 maart 2007

25 Days

Wééral weekend. Wééral een week verschwunden. En 't ging vooruit en 't telde af. Ik zal van mijn weekend genieten, zoveel is zeker, maar ik ga toch maandag weer met veel plezier aan de slag gaan. (tenzij er kweetniveelwa gebeurt dit weekend)

't Was een gezellige week en vooral een gezellige dag. Alle redactrices waren afwezig vandaag, 't was enkel Rudy, Fem en ik en hij was echt kei goedgezind, ongelooflijk. Vandaag nog een leuke babbel gehad met enkele Dag Allemaal-collega's, die ons hebben bevestigd dat het er vorig jaar echt wel anders aan toe ging. (geschreeuw enzo tegen de stagiaire in kwestie) Maar allez, 'k heb het maar vanhorenzeggen hè.

Daarstraks nog de laatste hand gelegd aan mijn stuk over plastische chirurgie (eagerly awaiting feedback). Vijf uur naderde (op vrijdag mogen we altijd netjes op tijd vertrekken) en het artikel was af, maar ik had toch het gevoel dat het zo nét niet af was. En toen, toen kreeg ik de inval en met dat ene zinnetje durfde ik het dan toch écht af te noemen en door te sturen.

Mijn interview met de Kaapstadfotograaf is gisteren ingeleverd. Mits enkele aanpassingen aan de inleiding was Rudy er ook zeer tevreden over. Normally, dankzij de prachtige foto's, heb ik daarmee weer een cover beet. Wanneer het zal verschijnen, dàt weet ik niet, want mijn interview met de Canadese fotograaf zit ook nog steeds in de pipeline.

Volgende week moet ik op reportage naar Brussel (een interieur-iets, top secret allemaal) en duik ik in de wereld van de ecowarriors. Ik zie het gans zitten, 'k ga me er nog drie weken insmijten, zo productief mogelijk zijn en hopelijk doen jullie hetzelfde!

Fijn weekend! -x-

Geen opmerkingen: