vrijdag 2 maart 2007

drukke dag, kalme week

Hoy,

Week 5 zit er inderdaad ook weer op.
Eigenlijk een heel kalme week bij ons. Op de vrijdag na dan. De dag duurde veel langer dan normaal.
Begon al goed deze morgen op weg naar de redactie een ongevalletje met twee lijnbussen gezien. Ben even mijn oor te luisteren gaan leggen en mocht er een kortje van maken.
Op de redactie zag ik dan een kortje in DM staan over een relletje tussen 'dwars' (studentenlad UA) en het NSV (nationalistische studentenvereniging). Omdat het over Antwerpen ging mocht ik dat wat verder uitwerken.
Tussenin kreeg ik nog een MVBO (heel kort artikeltje met foto).
Dan was er persconferentie in het stadhuis over een overeenkomst met de zoo. Was al 5u als ik terug op de redactie kwam. En daar zeiden ze dat het een kopstuk mocht zijn. Nog even werk dus.
Dat was dan bijna klaar, kreeg ik een sms'je van Kelly dat er in volle avondspits een tram in panne stond in de metro. Daar nog voor rondbellen en een artikeltje maken. (Bleek niet zo erg te zijn)
Heel druk dus, maar superleuk. Echt een hele dag beziggeweest met de meest uiteenlopende dingen en twee vrij grote artikels op 1 dag.
Ben benieuwd om morgen te zien wat eindredactie er nog mee gedaan heeft.
Nog drie weken te gaan. Ik heb zo het gevoel dat die heel snel gaan om zijn.

groetjes!!!

Geen opmerkingen: