maandag 12 februari 2007

Wattenhoofd

Hey collega's!

*Deesie tuning in* Vandaag voelde ik me alsof m'n ganse hoofd vol watten zat. Ik heb mijn best gedaan, maar al te geweldig voel ik me niet bepaald. *snirf* *kuch* De hele redactie heeft er last van, ongetwijfeld heeft een van die valse snodaards mij aangestoken!! *steekt haar toornvolle vuist in de lucht*

Ik heb wél een leuke opdracht gekregen vandaag, however. Jammer genoeg zat het er niet in om die al te vervolledigen. Ik moet een Canadees fotograaf interviewen, dus 'k heb de mens gecontacteerd en m'n vragen opgesteld. En nu is het wachten... (en hopen dat ie Engels spreekt, anders moet ik m'n bestoft Frans nog eens bovenhalen)

Het is blijkbaar deze week minder druk dan de voorbije week. Femke en ik hadden vandaag amper iets te doen, uitgezonderd interviews voorbereiden. Eigenlijk heb ik het liever druk. Een hele dag doorwerken, dan gaat de dag tenminste voorbij!

Laten we dus gezamenlijk bidden voor meer (edoch geweldig) werk.

Geen opmerkingen: