maandag 12 februari 2007

Deze week al een monument mogen interviewen, Piet Den Boer (voor de niet-voetbalkenners onder ons: ex-speler van KV Mechelen won ooit Europabeker). Waar ik mijn collega uit de nood heb gehaald na het falen van zijn dictafoon, jaja de technologie faalt zelfs bij ervaren journalisten. Maar ik ben vooral verbaasd als ik zie hoe vlot het is om een interview te verkrijgen met de referentie Sport/Voetbalmagazine. Of zijn voetballers misschien wat sympathieker dan andere mensen? Maar als ik zo hoor heb ik maar wat saai werk, perconferenties, lunch, massages,... ik had ook beter iets anders gekozen als ik het zo lees... bij mij blijft het bij vertalen en interviewen en ik denk niet daar hier veel aan gaat veranderen. Niet dat ik dit erg vind hoor, ik doe het heel graag en mijn collega's doen er alles aan om mij beter laten te presteren en "iets" leukere opdrachten volgen waarschijnlijk nog wel. Ah ja en ik zou het belangrijkste nog vergeten, 3 artikels van mij in het magazine vorige week..deze week zullen dat er al iets meer zijn. Leuk om te weten dat je artikels toch nog voor publicatie vatbaar zijn, ja mijn zelfvertrouwen in misschien nog iets te laag. In ieder geval, ik hoop voor iedereen het beste.

Evelien

Geen opmerkingen: