maandag 12 februari 2007

Terugblik op week 2

Ja, ook die tweede week is weeral om. Maandag stond die deugddoende massage dus centraal (zie vorig verslagje). De dag nadien schreef ik een kort verslagje over het gebeuren. Ondertussen heb ik net ontdekt dat het hier nog wel wat ingekort werd. (jammer) De rest van mijn dag vulde ik met heel wat telefoontjes (inlichtingen vragen hier en daar, zelfs in het spaans!) Evy, de redactrice toerisme, was woensdag dringend op zoek naar een Belgische vrouw (met feeling uiteraard) die in Venetië woont. Ik ben meteen mee op de kar gesprongen en belde naar Italië en omstreken. Uiteindelijk hebben we een Nederlandse vrouw gevonden die er trouwpartijtjes organiseert. Die namiddag was Aimé Van Hecke (huidig gedelegeerd bestuurder van Sanoma) aanwezig op onze vloer. Hij zat uren in vergadering met onze hoofdredactrice en nadien werd hij hier verwacht voor een hapje en een drankje. Alles liep zodanig uit, dat ik nog huiswaarts keerde voordat hij de redactie van Feeling een bezoekje bracht. Donderdag was persconferentiedag. Ondanks de sneeuw, geraakten Luc en ik toch nog op de persconferentie van M/V United (de denkgroep van het cabinet van Kathleen Van Brempt - Emma is o.a. een project van hen). Sanoma brengt een speciaal magazine uit daarvoor: Teamtime (over de combinatie werk en gezin). In de namiddag ging ik samen met Joni naar de persconferentie van L'Oreal (hier in het gebouw). De nieuwe producten voor 2007 werden er voorgesteld. Achteraf kreeg elke beautyredactrice een reuze-handtas gevuld met elk mogelijk product (anti-cellulite, zelfbruiners, zonnemelk, enz) BEHALVE de stagiairs! (wat een teleurstelling!) Ik ga wel enkele zelfbruiners mogen uittesten voor Feeling (dat is ook al iets). Vrijdag moest ik Luc (hij had een vrije dag) vertegenwoordigen op de Comeva-vergadering (met broodjes). Ik vond het best spannend, maar ik heb het er goed vanaf gebracht vond ik. Nadien deed ik wat researchwerk over Gabriel Rios. Ik schrijf waarschijnlijk een stukje over hem naar aanleiding van zijn nieuwe cd die uitkomt.
Ondertussen is het weeral de eerste werkdag van week 3. Ik weet niet wat het is met die maandagen...maar ze wegen om de één of andere duistere reden toch iets zwaarder door dan andere dagen.
Tot de volgende post met Feeling!

Kirsten

Geen opmerkingen: