zondag 11 februari 2007

Heb vorige week kennis kunnen maken met de voordelen van het journalist zijn, en meer bepaald het bijwonen van persconferenties: CADEAUTJES! Dinsdag was Muriel Scherre van La Fille d'O op bezoek bij Sanoma voor een mini-persconferentie. Niemand van de Glam*it redactie was geïnteresseerd, dus ik mocht gaan. Tien minuutjes luisteren werd beloond met een onderbroekenpakketje van La Fille d'O, zeer mooi meegenomen.
Verder was de week iets minder leuk dan de vorige. Het nieuwe is er af, en ik slaag er niet in de vooruitgang te boeken waarop ik had gehoopt. Bovendien blijft mijn verkoudheid aanslepen, en ben ik dus niet helemaal helder in mijn hoofd. Mijn weekend heb ik al hangend in de zetel doorgebracht, met 38° koorts. Het valt nog af te wachten of ik morgen op de redactie geraak. Ik hoop dat volgende week er een met minder snot en meer inspiratie mag zijn. Voor iedereen.

Zieke zoen,
joni

Geen opmerkingen: