vrijdag 9 februari 2007

SP.a

Hey,

de tweede week zit er al op.
eerst en vooral een welgemeende verdorie. vanmorgen een "weekend van ..." gemaakt, maar achteraf bleek er geen plaats voor te zijn.
Marsboom heeft me vanmorgen wel een complimentje gegeven voor mijn kopstuk van gisteren, dat is wel leuk. Hij had trouwens voor heel de redactie lekkere koffiekoeken bij uit Knokke :-)
Voor de rest lijk ik wel de nieuwe SP.a-volger van de redactie. Vanmiddag persconferentie met Patrick Janssens en Guy Lauwers. Woensdag een opening van een schoolbibliotheek met Robert Voorhamme en daarna de opnames voor een TMF-programma met Kathleen Van Brempt.
Bij dat laatste was Els ook aanwezig (voor de frut). Was wel tof om eens op locatie te praten met iemand die min of meer hetzelfde doet als jij. We hebben elkaar trouwens goed geholpen. We moesten beide zowel Kathleen Van Brempt als de winnaar van de mobiel4real-campagne interviewen, maar die twee hadden weinig tijd, dus hebben we elkaar maar afgelost. Zij eerst Van Brempt, en ik eerst de winnaar. Daarna snel wisselen.

Met jullie ook nog alles bon?

Doe dat nog goed!

greetz, Bert

2 opmerkingen:

Els zei

Hehe, dat was inderdaad een onverwacht plaisanterieke!
We waren een goed team, we konden die nu toch niet zomaar laten vertrekken, de deugnieten. *gooit zichzelf voor van brempt*
Is het nog een groot artikel geworden? Van mij is in het belang verschenen, niet in de gazet. Maar dan heb ik daar toch ook al es ingestaan he ;).

Bert zei

hehe,

bij ons is dat (nog) niet verschenen.
ik kreeg woensdag een bericht; het gaat morgen zeker mee in editie Limburg, maar in ons tekstarchief was niets terug te vinden, dus...
Naar het schijnt zou het deze week wel verschijnen onder de titel "mensen van bij ons". dus klein artikel met grote foto.
afwachten, ik hou je op de hoogte.