donderdag 8 februari 2007

Love is in the air

Piep iedereen,

Snel even wat nieuws uit het Travel kamp. Vers van de pers: Travel Magazine 233! Vorige woensdag was de deadline, toen was ik net 3 daagjes bezig, maar er staan toch al 3 grote stukken in van mijn hand! Helaas wordt de auteur niet vermeld, die verschijnt enkel in de colofon. Maar niet getreurd, ben apetrots! De newsletter van nu vrijdag heb ik voor 3/4 geschreven, heerlijk! Leuk om je werk ook echt gepubliceerd te zien!
Volgende week start de grote EMIF beurs: de European Meeting Industry Fair in Brussel. Het is de grootste professionele bijeenkomst in de Benelux voor Vergaderingen (Meetings), Motivatieacties (Incentives), Congressen, Seminaries, Conferenties en Zakenreizen. 2 dagen lang zijn er meer dan 650 exposanten uit 40 landen aanwezig. Travel Magazine maakt ook hier een speciale nieuwsbrief over. Naast het schrijven van alle nieuwtjes, verzorg ik ook de lay-out. Er staat hier een gigantische Mac te blinken, volledig uitgerust met Indesign, Illustrator en allerhande grafische programma's. Verwondering alom toen ik langs mijn neus weg aan de lay-outer even meldde dat die foto zo veranderd kon worden... "Ken jij dat?" Ja hoor, wij Plantijners kunnen indesignen. Dus vanaf nu mag ik teksten kunstig bewerken. Ben me volledig aan het uitleven met Cupidootjes en hartjes, want de eerste EMIF Newsletter verschijnt 14 februari!
Vandaag is het Vakantiesalon in Antwerpen begonnen, helaas in ware chaos. Hier in Mechelen is het beginnen sneeuwen en sneeuwen en sneeuwen... Bussen rijden niet, auto's staan aan de kant, een waar slagveld is het! Armen en benen vliegen door de lucht, geen mens die zich staande kan houden. Ook ik moest eraan geloven, wel tig keer ben ik volledig tegen de stoep gekwakt! Mijn collega's zijn met uren vertraging op het vakantiesalon geraakt, maar ook daar was het maar stilletjes... Het verkeer zit muurvast. Gelukkig zijn zij veilig aangekomen op onze Travel stand. Ben benieuwd naar hun artikels!
Er valt dus heel wat te beleven op gebied van toerisme!
Maar genoeg getokkeld op de blog. De persberichtjes stromen binnen, ik vlieg er weer in!!!
Veel plezier iedereen! Have fun & take care!

Annelore

Geen opmerkingen: