maandag 12 februari 2007

Tweede week als een speer voorbij

hellow iedereen,

Kan echt niet geloven dat ik vandaag alweer aan m'n derde 'werkweek' begonnen ben, de tijd gaat echt enorm snel. Zo ook die tweede week. Begin al veel beter aan het ritme gewoon te raken, ben 's avonds al niet meer zo doodop.

Heb de afgelopen week al een paar grotere stukjes mogen maken, blijkbaar krijg ik naargelang de tijd vordert meer verantwoordelijkheid toebedeeld, fijn dus. Heb de afgelopen week dus een stukje (ik denk bijna een bladzijde) gemaakt over 'Zo is er maar één', waar er over afscheid nemen gezongen zal worden. Daar gaat onder andere Gene Thomas het beste van zichzelf geven. Daarom heb ik hem dus aan mijn telefoon gehad om al mijn vragen af te vuren. Zo sympathiek als hij overkomt in de media, zo vriendelijk was hij dus toen hij me opbelde. Vlot, een echte spraakwaterval, heb dus de luxe gehad van gewoon te kunnen luisteren (lang leve de dictafoon) en af en toe geïnteresseerd 'ja' te antwoorden. Het artikel zelf vloeide ook wel tamelijk vlot uit mijn pen, dus dat smaakt naar meer.

Ben dus nog altijd even enthousiast, misschien zelfs nog wel enthousiaster, dan vorige week.

Doe dat nog allemaal goed

ps: voor ik het vergeet, ben maandag nog naar een persconferentie geweest op vt4 van het nieuwe programma 'De ideale schoondochter' dat over twee weken zal beginnen, heb daar de eerste aflevering al bekeken. HILARISCH! Alle aanwezige journalisten lagen in een deuk. Toen we de kandidaten achteraf mochten interviewen waren die trouwens superenthousiast, ze vonden dat er toch wel een vrolijke noot in het programma was gebracht. Allemaal kijken dus. Meer info over het programma kan je uiteraard in TeVe-blad vinden. Elke dinsdag bij je krantenwinkel, allen daarheen.

Groetjes,

Sofie -x-

Geen opmerkingen: