dinsdag 13 februari 2007

Plantijn verovert opening tentoonstelling

Hallo,

ook op onze redactie zijn de ziektekiemen toegeselagen. ondergetekende heeft daar zelf ook last van.
vanmorgen naar de opening geweest van een doe-tentoonstelling voor jongeren. Van Plantijn waren er niet minder dan 4 individuen. Stefanie was er voor HNB, Tine voor Radio 2, ikwzelf voor DNG en ons allerbekende VDO voor ATV. het werd een gezellig onderonsje.
vandaag verscheen er ook een bijna-paginagroot-kopstuk van mij. maar blijkbaar was niet iedereen daar zo tevreden mee. ik kreeg vanmiddag namelijk een boos telefoontje van de woordvoerder van BAM dat ik de zaken verdraaid heb. (Mijn stagementor had de man naar mij doorgestuurd, maar als hij me onder tafel zou praten mocht ik hem terug aan mijn stagementor doorgeven. dat was niet nodig. Woordvoerder 0 - Bert 1). al snel kon ik zijn eerste argumenten weerleggen, en dat moest de man ook toegeven (Woordvoerder 0 - Bert 2). Dan gunde ik hem ook zijn pleziertje door hem gelijk te geven (al sloeg zijn uitleg - in mijn ogen - op niks). (Woordvoerder 1 - Bert 2). Na de telefoon zeiden mijn collega's dat er geen fouten stonden in mijn artikel, en dat de man waarschijnlijk belde omdat ik gisteren de werfleider en niet de woordvoerder had gecontacteerd. De man zelf zei trouwen; "ik zou graag hebben dat je in het vervolg mij belt". (Woordvoerder 1 - Bert 3 --> game, set en match). Case closed.

Nog veel succes!

groetjes, Bert.

Geen opmerkingen: