zondag 18 februari 2007

Turkije, de topper deze zomer!

Oei oei, iedereen is precies op de sukkel... Wat helpt? Perdolan tegen de hoofdpijn (Perviam als het wat straffer mag), Vicks Vaporub tegen de hoest en de verstopte neus en Bronchosedal tegen de keelpijn. Mijn medicijnenkastje is altijd goed gevuld. Voordeel: ik lig nooit ziek thuis. Dus misschien een aanrader voor alle zieken onder ons!
Bij ons op de redactie broeit er ook iets. Een kuchje hier, even niezen daar, maar tot hiertoe nog geen massala griepuitbarsting. Hout vasthouden!!! Mijn collega-redactieleden vertoeven vaak in het buitenland, waardoor ik soms zowat de hele redactie recht houd. Ik beantwoord de telefoons en ontferm mij over het drukke e-mailverkeer. Mijn dossier Turkije is afgerond! Allen daarheen! Het land belooft de topper van het zomerseizoen te worden. De prijs/kwaliteitverhouding is opperbest en aan luxehotels geen gebrek. De meeste resorts zijn volledig gerenoveerd tijdens de 'stille' periode vorig jaar toen vogelgriep heerste.
Mijn volgend dossier gaat over Griekenland! Ben eens benieuwd wat daar allemaal over te ontdekken valt! Vorige week heb ik enkele interessante stukjes over Reykjavik, Ljubljana en Frans Polynesiƫ geschreven. De prachtige foto's geven zoveel zin om zelf een reisje te boeken... Er valt nog zoveel moois te ontdekken in de wereld!!!
Enfin, ik hou jullie op de hoogte van al mijn werkzaamheden en lees met veel plezier jullie avonturen. Verzorg jullie goed, laat je eens flink soigneren en succes deze week!!!
Zonnige groetjes,
Annelore

Geen opmerkingen: