zondag 18 februari 2007

Fifteen Days

Ondanks de lichte wiebeligheid (ik steek het op een verkoudheidje, het was bijlange geen griep bij mij) waren het vijf nog vrij productieve stagedagen. Zaterdag verscheen er weer veel van mij in het nieuwe magazine: een hotelrepo van drie pagina's, vertaling van de coverstory (interview met Kate Winslet, helaas wordt er bij ons niet bij vermeld wie heeft vertaald), een stukje over een Parijse blog, een deel van de Geld Moet Rollen (samenwerking met Femke, stagiaire numéro dos), de sluiter én de Waar Eet? (Peter Vd Begin).

Op de redactie hangt er een toffe sfeer: niet megalos, maar net los genoeg voor Daisy. Femke en ik hebben ook onze eerste redactievergadering bijgewoond, maar we konden nog niet zoveel bijdragen omdat alles al praktisch in kannen en kruiken bleek te zijn.

Volgende week zal er amper iets van mij verschijnen, omdat het een special is die al een tijd wordt voorbereid. Vrijdag heb ik wel een tof interview gehad met een Canadese fotograaf. Het stuk is zo goed als af, hopelijk kan het Rudy's goedkeuring dragen. Donderdag mag ik naar een heuse persconferentie. Eindelijk is het mijn beurt om handjes te schudden.

Oh! En voor mij volgt er (als alles volgens plan loopt) een weekje Egypte na de stage, geen Turkije... Hihi.

2 opmerkingen:

Erik zei

Beterschap! De griepgevoeligheid is helaas erg hoog, als ik zoiets heb stop ik onmiddellijk met werken. Maar ja ik ben dan ook 62 al mag dat geen ekskuus meer zijn. Groeten vanuit Friesland, Hotelschool.

nathalie zei

egypte? houdt gij iets verborgen voor mij, daar opt gelijkvloers? ;)