maandag 19 februari 2007

Telefoontjes alom

De afgelopen week was er vooral één van researchen, mensen contacteren en afspraken maken. Maar het is wel gelukt, twee interviews volledig voorbereid, eentje met Saartje Vandendriessche en eentje met Lien Degol (voor diegenen die geen belletje horen rinkelen, het is de styliste van het vijftv-programma 10 jaar jonger). Ja hoor, in TeVe-blad is er ook plaats voor stukken over stijl en mode en wat is een betere aanleiding dan de verschillende stylingprogramma's waar je regelmatig (bewust of onbewust) op zapt. Mijn hoofdredacteur kan zich helemaal vinden in de weg die ik op wou gaan en ik mocht zelf een bekende stylist kiezen, Lien leek me wel een toffe madam.

Verder nog een paar telefoontjes gepleegd, heb Jan Verheyen te pakken gekregen en we hebben een babbeltje gedaan over de Oscars. Had mij gelukkig op voorhand voldoende verdiept in de nominaties want anders zou ik wel door de mand gevallen zijn. Nu eens kijken of zijn voorspellingen allemaal zullen uitkomen. Hijzelf denkt wel dat hij er 'een paar keer ferm naast zal zitten, maar dat is net het leuke aan de Oscars'.

Zoals altijd op vrijdag, evaluatiegesprek en redactievergadering voor de volgende week. Evaluatie was best in orde, ik had alles 'keurig gedaan'. Echt tof dat de hoofdredacteur mijn stukken goed vindt en dat hij naar mijn ideeën wil luisteren. Kan trouwens helemaal niet klagen over mijn mederedactieleden. Nog altijd even behulpzaam en vriendelijk, ik ben dus goed terecht gekomen.

Deze week wordt een drukke week. Ik mocht er vandaag al op uit trekken, naar de vrt. Morgen staat vt4 op het programma en woensdag is er nog een persconferentie op Zaventem. En ik mag ook nog meehelpen aan de kidswebsite, ook wel eens leuk om te doen. Ik mag van alles een keertje proeven. Wat wil je nu nog meer eigenlijk?

Iedereen nog veel succes! Voor de zieken: Veel Beterschap
Voor de niet-zieken: Zie dat je de ziektekiemen van een ander vooral niet te pakken krijgt!

Groetjes,

Sofie

Geen opmerkingen: