zondag 18 februari 2007

Hallo,

Bij mij voorlopig geen ziektekiemen, alleen collega Rudy was een tijdje buiten strijd, maar kan nu alweer volop arias zingen.Ik hoop voor volgende week op een leuk uitstapje, maar vrees er een beetje voor. Toch heb ik absoluut niet te klagen.

Maandag al meteen een (figuurlijke) medaille voor moed en zelfopoffering verdient bij onze hoofdredactrice: een dik half uur aan de telefoon gehangen met een kwade restauranteigenaar(negatieve recensies schrijven mag blijkbaar niet meer...leve de persvrijheid). Hij maakt reclame met verse ingrediënten en serveert groenten uit blik, anyway hij heeft mij uitgenodigd om gratis te komen eten om zelf te proeven hoe goed zijn keuken wel is.


Ook regelmatig feedback op mijn eindredactie gekregen.Soms positieve (zoals fouten in het infoblokje opgemerkt), maar ook wel enkele negatieve opmerkingen (spaties,hoofdletters, komma's...)

En oh ja,de hot issue over ex-drummer heb ik zelf samengesteld.

Vrijdag was de voorlopig drukste dag van mijn stageperiode: Om 16u moest er al vanalles naar de drukker,maar om 15 voor 16u moest er nog enkele teksten worden nagelezen, ging de printer in staking en werd er nog druk heen en weer gebeld om aanpassingen te doen aan de lay-out...deadlines hè.

Allemaal veel succes
en geniet er nog van!

Sabrina

1 opmerking:

VVI zei

Blij dat niet iedereen ziek is!
VVI