vrijdag 16 februari 2007

Vrijdag. De laatste dag van een korte week. Ziektekiemen hebben me drie dagen thuis gehouden. Vandaag hebben ze Kirsten te pakken, en nog vele andere Sanoma-medewerkers. Het is ontzettend rustig op de redactie. Heb me twee dagen bezig gehouden met de Comeva Startersaward. Die award, eigenlijk een geldprijs van 10 000 euro, wordt uitgereikt aan een vrouw met ondernemingszin én een goed plan. Heb alle inzendingen gelezen, en kort samengevat. Best wel leuk.
Binnenkort mag ik misschien een stapje in de wijde wereld zetten. Alhoewel, wijd? Ik mag waarschijnlijk enkele glam-it plekjes gaan zoeken in 5 Vlaamse steden. Een lunch-adresje, een leuke bar, een accessoire winkeltje, ... Dat zie ik zeker zitten. Daarvoor studeren wij journalistiek. Niet om 8 uur per dag naar een computerscherm te zitten staren. Toch?!

Ik duim voor meer uitstapjes en minder snot!

1 opmerking:

VVI zei

Je ben niet de enige zieke, ook hier op school doet het de ronde! Veel beterschap met die snot!

VVI