dinsdag 20 februari 2007

"Redactie Feeling met Kirsten..."

Hier een ring, daar een ring, overal een ring ring... Een mens zou het moeten bijhouden hoe vaak de telefoontoestellen hier rinkelen. Aangezien er deze week haast niemand te bespeuren is op onze redactie, hang ik bijna continu aan de lijn. Ik mag twee producties volledig zelf organiseren en uitwerken (jipiejajee)! Er komt heel wat meer bij kijken dan je denkt. Uren speurwerk op het internet, ontelbare mails opstellen, telefoontjes plegen (ja ik moet ze niet alleen ontvangen), allerlei mensen contacteren (fotografen, visagisten enz.) Wat een organisatorisch boeltje! Maar het lukt me allemaal wel vrij aardig. Ik vind het ook wel fijn; al dat geregel. Ik heb hier dus mijn handen vol. Er is wel één inimini minpuntje: ik moet hier echt volledig m'n plan trekken. Luc heeft een weekje vakantie genomen dus als ik met vragen zit moet ik me wenden tot andere redactieleden. Niet zo erg natuurlijk, ware het niet dat de anderen niet echt op de hoogte zijn van de producties waar ik aan werk. Deze week heb ik dus het gevoel dat ik er nu helemaal alleen voor sta. Ik moet me in m'n eentje zien te redden. Alsof ik net heb leren fietsen... op twee wielen... De eerste twee weken hielden ze het zadel nog vast en bleef ik mooi in evenwicht... Nu is het aan mij. Af en toe wat onstabiel, waarschijnlijk met vallen en opstaan. Maar ik kan fietsen!
Tot zover die mooie metafoor...
Wat de week voor mij nog in petto heeft? Nog meer research en blijven bellen naar hier en daar. Donderdag mag ik naar een persconferentie in Gent. En dan zijn we weeral vrijdag.
Wat dat angstaanjagende griepvirus betreft. Bij mij bleef de schade gelukkig beperkt. Enkel vrijdag was ik afwezig. Maar sind gisteren zit ik weer fris en monter aan m'n bureau.
Fijne werkweek gewenst!

Kirsten

1 opmerking:

nathalie zei

gij ook n fijne werkweek eh meisje! 't is duidelijk dat de meesten van ons echt in het diepe gegooid zijn. ik heb het gevoel dat we allemaal meer verantwoordelijkheid krijgen dan we verwacht hadden... wel leuk, maar ook spannend. heel boeiend, maar af en toe ook n beetje zenuwachtigmakend... :)