zaterdag 24 februari 2007

het vuurwerk ... op den 1

Halfweg en weer een leuke ervaring rijker.
Vandaag staat er (weliswaar een kort) berichtje van mij op de voorpagina van HLN (niet enkel op de Antwerpse editie).
Ik moet zeggen dat het wel tof is dat ik ook dat heb meegemaakt. Ondertussen heb ik gemiddeld twee kopstukjes per week (over de meest uiteenlopende onderwerpen).
Elke dag is een verrassing, want je weet nooit op voorhand wat er gebeurt.
De krokusvakantie was heel kalm. Zowel qua nieuws als qua redactiebezetting. Bijna de hele week met drie op de redactie gezeten.
Ondertussen heb ik van mijn stagementor de opdracht gekregen om een tussentijdse evaluatie te maken. (Die formulieren van Plantijn hebben dus zijn nut ;-)).
En nu ga ik ophouden voor ik echt begin te zagen.
Als er nog iets is, meld ik het meteen.

greetz, Bert

PS; nog veel succes.
PPS; hoe waren de punten eigenlijk?

Geen opmerkingen: