zondag 25 februari 2007

Duizendpoot

Deze week ontdekte ik dat ik best wel een manusje-van-alles ben... Ik had een behoorlijke to-do-lijst opgesteld voordat Luc met vakantie ging, zodat ik zeker mijn week zou weten te vullen. Ik vat kort en bondig even samen wat ik zoal deed deze week.
Ik vertaalde een mail die TeamTime (uitgave van Comeva, projectgroep van alle vrouwenbladen van Sanoma) zou aankondigen in het Frans. Donderdag zat TeamTime mee in het bladenpakket van elke Sanoma-medewerker en dus was die mail bedoeld om het personeel aan te zetten tot lezen. Donderdag zat de door mij vertaalde mail dan ook in mijn eigen inbox. Ja, toch even een gevoel van voldoening.
Ik schreef ook een artikel over TeamTime voor Sanoma Inside (dat is het blad dat ook maandelijks binnen het bedrijf wordt verdeeld) TeamTime boven dus deze week. Het is trouwens echt wel een leuk magazine! Het gaat over de combinatie werk&gezin en hoe mannen en vrouwen het steeds moeilijker vinden om de boel in balans te houden. Bij deze uitgave stond werk centraal. In het najaar komt er een tweede editie uit waar het dan vooral rond gezin zal draaien.
Daarnaast heb ik nog vlijtig de nodige voorbereidingen getroffen voor de twee producties waarvoor ik nu geheel verantwoordelijk ben. Bellen bellen bellen...tussendoor wat mailen. Maar de producties beginnen aardig vorm te krijgen.
Af en toe doe ik ook wat telefoontjes voor Valerie (erg fijne freelancemadam bij ons op de redactie). Zo had ik Maaike Cafmeyer (Geslacht De Pauw, Basta) aan de lijn deze week. Wat een lachwekkende madam!
Donderdag werd ik verwacht op een persconferentie in het stadhuis van Gent. Onder de aanwezigen: Tom Lanoye en Jan Houtekiet. Grappige bedoeling eigenlijk. Dat journalistieke wereldje blijft me toch boeien. Wat zijn we toch een stel figuren bijeen!
Naast een duizendpoot,zal ik de komende weken ook bereidwillig als proefkonijn dienen. Ik mag het allernieuwste model van epilady testen en een zelfbruiner! Ja wat een stage allemaal niet kan doen voor de vrouwelijke looks!
Op naar alweer een nieuwe week! Het beloofd spannend te worden want onze deadline voor April komt eraan. Volgende week meer nieuwe avonturen!

Kirsten -x-

Geen opmerkingen: