donderdag 22 maart 2007

Morgen laatste dag, maar tot hoe lang?

Het einde is nu echt wel in zicht.
Langs de ene kant ben ik wel blij dat ik nu even wat vrije tijd heb, maar aan de andere kant ga ik het journalistenleven wel missen.
Morgen staat er nog een interview met Inge Paulussen (Sam uit Witse) op het programma voor de rubriek 'Mijn Antwerpen'. Toch een volledige pagina in de weekendkrant. En Luc Van Bakel heeft al beloofd dat ik mee mag naar de opening van de nieuwe spoorwegtunnel onder het Centraal Station. De laatste kans om dat adres- en telefoonboekje nog eens flink aan te dikken.
Daarna is er een klein feestje voor mijn afscheid (en ergens daartussen moet ik nog mijn stukken zien te schrijven.)
Hoe lang ik er weg ga, weet ik niet. Deze week was algemeen hoofdredacteur Luc Van Loon nog eens bij ons en bij een persoonlijk gesprek heeft hij gezegd dat ik zeker moet komen solliciteren in juni.
Dat geeft wel voldoening. Ik mag dus, denk ik, zeggen dat de stage zeker geslaagd was.
Het ga jullie goed, en we zien elkaar weer op 16 april.

groetjes, Bert.

Geen opmerkingen: