zaterdag 24 maart 2007

Finito

't Is gedaan. Over. Voorbij. Finito. Schluss. Doemme toch. 't Was voor mij alleszins een vrij emotioneel afscheid. Niet dat ik traantjes heb gelaten, maar het was toch moeilijk. 's Middags had ik de redactie getrakteerd op een flesje champagne. Even met z'n allen (incl de lay-outers) rond de tafel gezeten en wat bijgebabbeld.

Voor de rest een ontspannen dagje gehad. Rudy was 'in zijnen goeien', hopelijk niet omdat ik vertrok. Er werd al wat gezwanst en gelachen. Fem zal ik missen, donderavond zaten we nog op de Olympus Night of Style, een chique persconferentie in kasteel Diepensteyn...

Allez, bon, Djerba here I come. En daarna stageverslag. En daarna praxisperiode. En daarna diploma. En daarna...

1 opmerking:

Anoniem zei

En daarna...kan je echte carrière pas echt beginnen. Ik geloof in Daisy!