zondag 25 maart 2007

Finito indeed

Ik ga het toch missen, want het was een sympathieke bende.
Alhoewel woensdag zie ik de meesten al terug op de avant-première van Mrs Potter. Toch nog zeven shoppingrecensies geschreven op mijn laatste dagje. Tussen de schuimwijn door weliswaar, want ik had een fles bubbels mee en zij twee.

Eefs verhalen over haar sollicitatie-ervaringen waren wel niet erg hoopvol. Drie uur lang sollicitatietests gaan afleggen bij Dag Allemaal en daarna nooit nog iets van de werkgevers horen. Zelfs met een aanbevelingsbrief van Nancy, die ook nog bij Dag Allemaal heeft gewerkt.
De shoppingspecial dan maar! Woensdag ben ik dus een heel dagje lekker gaan shoppen voor het werk. Ontspannen? Dat dacht je maar. Iets minder hagel en regen was welkom
geweest. Bovendien nog lang moeten zoeken om die verdomde platenzaak in Elsene te vinden. Toch had ik het voor geen geld van de wereld willen missen. De mensen uit de verkleedwinkel waren heel dankbaar en de baas van het doPi (iPod omgekeerd) Apple Center was een karikatuur van zichzelf.Zijn zwart-witte bulldog, juist ja dopi, maakte het plaatje helemaal af.
Zo nog veel succes aan degene die nog een weekje langer blijven.
Prettige Paasvakantie!

Geen opmerkingen: