zondag 4 maart 2007

Feeling ziekjes

Wat een drukke week moest worden, (deadlineweek) werd geheel onverwacht een weekje uitzieken. Maandag was ik nog op de redactie, ware het niet dat mijn keel aanvoelde alsof ik ze verbrand had. Ik kreeg de nieuwe Feeling (het maartnummer) in ontvangst. Ik kon niet snel genoeg op de boekenpagina belanden. Best lastig als je weet dat de Feeling van deze maand meer dan 300 pagina's telt. (een extra-dik modenummer is het, dus al wie fashionable wil wezen --> spurten naar die lokale krantenboer) Daar stond ie dan: mijn eigen voor- en achternaam, naast die van Luc, bovenaan de boekenpagina. Zucht. Ja, ook ik had even dat wouwgevoel. Het doet echt wel iets met een mens wanneer zij voor het eerst haar artikels gepubliceerd ziet. Het geeft je ook een ongelooflijk gevoel van voldoening. Net als Sofie, hoop ik dat het gevoel nooit zal verdwijnen, dat ik even verwonderd mag blijven kijken naar mijn woorden op papier. Die maandag was trouwens wel een belangrijke dag. De redactie was voor het eerst voltallig en dus werd het een redactievergadering van formaat. In de namiddag stond er een presentatie op het programma. Lene wou ons allen vertellen waar Feeling naartoe wil, wat onze doelstellingen zijn, enz.
Vanaf dinsdag lag ik in bed. Koorts, spierpijn...de symptomen logen er niet om: GRIEP. Toch heb ik vaak aan het werk gedacht. Ik heb regelmatig enkele telefoontjes gedaan en de noodzakelijke mailtjes gestuurd. (aah ik denk dat ik een workaholic word) Ik kon ook niet anders. Ik ben namelijk verantwoordelijk voor twee grote producties die in het meinummer zullen verschijnen.
De fotoshoot voor de eerste productie vond zaterdag plaats en daar moest nog heel wat voor geregeld worden. Uiteindelijk is alles erg goed verlopen gisteren. De foto's zien er leuk uit en ik had heel wat boeiende babbels. Benieuwd wat de reacties op de redactie zullen zijn. Morgen (maandag) eindelijk terug aan het werk! Gelukkig maar! Ik wil echt niet nog een dag stage missen! Er ligt trouwens al een hele werkstapel klaar! Week zes, here I come!

Kirsten

PS: Nathalie, ik ben op zoek naar de meest populaire (= meest bezochte) blogs in Vlaanderen. Jij weet vast waar ik het best mijn zoektocht begin!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bruno van BVLG houdt allerlei lijstjes bij, gebaseerd op verschillende manieren om bezoekers en zo te meten.

http://bvlg.blogspot.com/

ps: Zalige woordspeling, Feeling ziekjes.

Anoniem zei

Dank je voor de info Rik! Hoe gaan de dingen bij Q-Music? (daar doe jij toch stage hé, als ik me niet vergis) Kan jij er dan niet voor zorgen dat ik deze maand ook een keertje die wagen win? Succes nog!

Anoniem zei

Supertof, veel afwisseling en nog vijfenhalf weken te gaan dus ik heb er zin in. Nee, sorry, dat mag ik echt niet... en dan nog: je kan je niet voorstellen hoeveel mensen sms'en als ze die toeter horen. Rara, wie heeft die toeter getoeterd tijdens de opname in de garage? Ik! Ghighi.