maandag 5 februari 2007

Wit witter witst

Hola guapos!

Yours truly mocht vanmiddag in de auto springen voor een ritje richting Brussel om er een repo te maken over het White Hotel. De naam is niet toevallig, bijna alles is er wit en strak en clean. Elke kamer beschikt er over zijn eigen designerpronkstuk. In de ene kamer is dat een stoel, in de andere een stierenkop. Als er maar een Belgische handtekening op staat. (Geloof mij, het was echt véél wit)

Vrijdag had ik al een afspraak geregeld voor het interview en de fotograaf gecontacteerd. Vanmorgen heb ik een tiental pagina's ingeleverd bij Rudy (nog geen feedback gekregen, grmbl), de tweede stagiaire uit Gent verwelkomd (Femke, lijkt me een leuke 'trien') en nog wat gewerkt aan mijn opdracht over het Belgisch budget bouwboek (not so very interesting, maar het is eens iets anders dan ayurveda).

Maar dus, Brussel dus! Ik kwam stipt op tijd aan (leve tomtom!), de fotograaf was er zelfs al sneller. Van waar ik was, wilde ie weten, uit het Antwerpse? "Neje zunneh, Turnhout!" "Tiens, ge komt me anders heel bekend voor." Lekker gekletst over eventuele fotografieopleidingen and what not. Rondleiding gekregen, interview gedaan (half Frans-half Nederlands, Belgian style...)

Oh, en Natalie gemist natuurlijk!

Geen opmerkingen: