vrijdag 23 februari 2007

vierde vrijdag

wat een week, wat een week!

mannen, we zitten al op de helft van onze stage, beseft gullie da??

(ik zit nu lekker comfortabel met de laptop van het werk in mijn zetel, genietende van alle interviewafspraken die in mijn agenda staan voor volgende week.) want ik, ik word in de watten gelegd.

volgende week:
- interview met (heel mooie) amerikaanse schrijfster (spannend, dat engels, brrr) (en euh, LIVE he)
- interview met andere semi-bekende vlaams-turkse dame
- nog eens het uittesten van een toffe alternatieve spirituele behandeling (de tweede, gnagna)
- en dan nog enkele daagjes op de redactie om alles in sneltempo te schrijven, want. de. deadline. nadert!
- en wat gaat er dan véél Goeds in Goed Gevoel staan (dat ik geschreven heb)

elke ochtend, op de bus naar schelle (ik ben bijna anderhalf uur op weg 's ochtends), zit er een hele schone kerel naar mij te gapen (ik naar hem). deze ochtend knipoogde hij zelfs naar mij. ik moest gelijk moeite doen om mijn lach in te houden. maar 't is oh zo leuk. (die stage) is oh zo leuk.

en we zitten al in de helft...

Geen opmerkingen: