woensdag 21 februari 2007

Onschuldige hand

Hallo journalistjes,

Heeft het griepvirus nog slachtoffers gemaakt? Bij de Zones is - op enkele freelancers na - geen griep te bespeuren, wel massa's koffieverslavingen. Hoeveel liters zouden er zo per dag bij de mensen van de Persgroep naar binnen vloeien?

Vandaag iemand gelukkig gemaakt met een reis naar Peru! Ene Marijn die wel erg jong klonk aan de telefoon. Keiplezant wanneer je iemand vertelt dat hij de gelukkige winnaar is. Ik heb de luidspreker opgezet, dus de hele de redactie heeft meegenoten van de 'wow','echt?' en 'wauw dat is keitof' reacties van die jongen. Mm, wedstrijden opvolgen wil later ook nog wel doen - tussen het andere werk door natuurlijk.

Het zwaardere werk van deze week is een database maken voor de Persgroep. Daar komt -zweet, puf puf - heel wat research bij kijken en - opluchting - ook heel wat rondbellen, e-mailen en overleggen met Tom. Lastige karwei of leerrijke afwisseling? Ik vind het alleszins leuk om helemaal mijn eigen goesting te mogen doen.
Voor die database zijn namen van Vlaamse organisaties over cultuur, sport, holebi's, uigaan, natuur, workshops en evenementen altijd welkom. In ruil eeuwige dank(toch minstens voor één dag)
(Nathalie: ik ken wel een paar moslima , maar ik heb geen telefoonnummers... )

Veel succes!
Sabrina

1 opmerking:

nathalie zei

ga zeker eens kijken naar www.dekleineavonden.be, dat is echt een geweldig initiatief/organisatie!!