woensdag 28 februari 2007

Mode & Beauty redactrice ad interim

Deze week = Modeweek in Parijs. Vandaar dat redactrice Els niet aanwezig is. Gevolg: ik moet haar taakjes overnemen. Lees: elke dag zakken vol make-up en parfum ledigen, de persmap lezen, en als het boeiend is een kortje over schrijven. De shoprush van april komt dus deels uit mijn pen. En ik mag ook de 'oops' van juni maken (= de laatste leuke pagina waar we harde kritiek leveren op een celeb die er volledig "fout" uit ziet). Laat dat nu net mijn sterkste kant zijn: outfits afbreken...
In volgens nummer (komt uit 20 maart) ben ik ook goed vertegenwoordigd. Er staat een groot artikel in over Kylie, gelinkt aan kom op tegen kanker, en ook Rock Star Daughters is een stukje van mij. Ik sta te springen om eindelijk mijn aller eigenste naam zwart op wit gedrukt te zien. Dat is het nadeel van een maandblad, je moet veel geduld hebben. Veel tijd om ongeduldig te zijn heb ik niet, want er wordt wel degelijk gewerkt! Ik vlieg er gauw weer in.

Het ga jullie nog goed!
x Joni

Geen opmerkingen: