dinsdag 20 februari 2007

en toen was er ... de koningsarend

Hoy Hoy,

Tof dat iedereen het zo naar zijn zin heeft.
Ik kan me daar eigenlijk bij aansluiten. Al is het de laatste tijd wel komkommertijd. De redactie draait voorlopig op 2 man en 1 vrouw (zieken en vakantie, weet je), maar qua nieuws valt er ook niet veel te rapen.
Vandaag wel kopstukje mogen maken over de nieuwe bestemming van de oude NMBS-loods op den Dam.
Het luchtere werk was er ook. Naar een voorstelling van een valkenier voor kindjes. Collega's van Het Nieuwslad waren er ook (Stefanie). Tijd om bij te babbelen en in het zonnetje te staan. We hebben ook even een koningsarend van 2m60 op onze arm gezet. Zo doe je nog eens iets.
En verder, de usual kortjes en foto-artikels. Vorige week enkele 'beevees' mogen bellen ook. Zo kom je dan weer aan telefoonnummers...

Nog veel plezier!

Bert

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Urgh, aan die loods heb ik geen goede herinneringen. Zag de vloer er nog rood uit? Dat komt dan omdat ik er een paar jaar geleden liters olie van de vloer heb geschraapt.

Anoniem zei

ik ga niet steeds zelf ter plaatse hé ;-)