donderdag 15 maart 2007

34 Days

Er heerst vrolijk optimisme ten huize Deesie. Het ziet er naar uit dat ik mijn schone stage in schoonheid ga mogen beëindigen. Een babbeltje met lay-outer Jonas leerde mij immers dat de volgende twee covers van MIJ zijn. *gni* Niet deze zaterdag dus, maar de twee zaterdagen die volgen. Bovendien is ook de cover van de XX-special op 5 mei van mijn hand.

Jammer genoeg wil dat naderende einde zeggen dat ik de laatste week kan fluiten naar grote opdrachten. Alhoewel, ik heb vandaag twee pagina's Geld Moet Rollen gemaakt, helemaal op mezelf, en ik heb nog een ander artikel liggen van twee pagina's waar nog wat glazuur op moet.

Toch ga ik Rudy morgen vragen om nog een allerlaatste projectje. Om nog in schonere schoonheid te eindigen. Tenslotte werk ik snel genoeg om het nog af te krijgen, zonder problemen vermoed ik zelfs. Alle productjes op het einde van mijn stageverslag steken, dàt gaat een kick geven denk ik. Alles op een rijtje. Yeah! Over & out.

Geen opmerkingen: