vrijdag 2 februari 2007

Travel Magazine Rocks!!!

Hey hey hey,

Eindelijk op die blog geraakt seg!!! Wat een bevalling!!! Leuk om iedereen eens te 'horen'. De eerste week stage zit erop, tijd om even terug te blikken op die woelige 5 dagen!
Maandag begon fantastisch! Iedereen is supervriendelijk. Mijn bureau was netjes opgerommeld, ik kreeg een computer en mocht al direct een Frans persbericht vertalen. Aangezien Travel Magazine elke 3 weken in 2 talen verschijnt, wordt er veel Frans gesproken en geschreven. Heel de dag door kreeg ik persberichten om te vertalen. Alle artikels worden in een speciaal codeprogramma getypt zodat het onmiddellijk klaar is voor de dienst lay-out. En het leuke van al is: al wat ik schrijf, wordt ook echt gepubliceerd!!!
De volgende dagen bestonden vooral uit artikels schrijven voor de wekelijkse news letter. Ik dacht dat het vooral over bestemmingen zou gaan, maar nee hoor, ook reistechnologie en internationale toerismebeurzen stonden op het programma. De fusies tussen de luchtvaartmaatschappijen worden op de voet gevolgd.
Sinds vandaag coördineer ik de rubriek actua van het volgende nummer. Alle persberichten (vooral in Frans en Engels) komen bij mij binnen. Ik schrijf er artikels over en mail rond op zoek naar foto's.
Vanaf volgende week maak ik een dossier over Turkije. In dat dossier laat ik de reisagenten aan het woord. Ik heb hen gemaild met de volgende vraag: Wordt Turkije een topper het volgende zomerseizoen... Ben benieuwd.
Volgende week gaat het vakantiesalon in Antwerpen van start. Waarschijnlijk moet ik daarover een reportage maken.
Een reisje zit er ook nog in, maar dat zal nog wel even op zich laten wachten.
Ik hou jullie op de hoogte!!!

Zoentjes,

Annelore

Geen opmerkingen: