dinsdag 6 februari 2007

Reisje naar Bali

Ahaaa van een sensationele titel gesproken! Wie van jullie heb ik allemaal beetgenomen? Neen, ik ben niet naar het andere eind van de wereld gereisd voor een reportage voor Feeling... Ik heb wel een klein stukje Bali ontdekt temidden van de drukbevolkte Luikse winkelstraten. Alles ging goed tot ik het centrum van Luik bereikte. MIJN TOM-TOM stuurde me helemaal de andere richting uit. Toen ik besloot mijn Tom-Tom te laten voor wat hij was, bereikte ik binnen de tien minuten mijn bestemming. (bizar bizar) Al die kilometertjes waren het uiteindelijk waard hoor. Eerst was er de hammam met een heerlijk glaasje muntthee. Daarna mocht ik me neervlijen op een verwarmde stenen bank voor een verzachtende peeling met rijstpoeder en kokosnoot. Tot slot beleefde ik het ultieme hoogtepunt: een deugddoende massage met warme olie op basis van lotus en frangipanebloesem. Helemaal herboren keerde in m'n poolwagentje terug richting Berchem.

Herboren Kirsten

Geen opmerkingen: